3 Mayıs 2007

Yol arkadaşım Şebnem 'den :

Selam, benim edindiğim tecrübeler şöyle :

1)Bu yola çıkmadan önce hep yokuşlarda daha fazla zorlanacağımı düşünürdüm. Ama inişler yokuşlardan daha yorucu ve hatta düz stablize yollar daha da yorucuymuş.

2)İlerde bu yola devam ettiğimde, kamp yükü taşımamaya karar verdim. Yolda birçok köyevi var kalınabilecek. Bir tane ince bir uyku tulumu ve giyecek gibi eşyaların olduğu, 5-6 kg aşmayan bir çanta taşımak istiyorum. Yiyeceği de fazla abartmamak gerek. Genelde çok acıkmadım, hafif bir şeyler yemek yetti.

3)Bir sonrakine programı daha rahat tutmayı düşünüyorum. Hedeflerin sıkı tutulması, işi yoruculaştırıyor. Gerektiğinde yürüyüşe bir gün ara verip, bir köyde kalabilme özgürlüğüm olmalı. Günde de en fazla 5-6 saat yürümeliyim ki, geçtiğim yerleri içime sindireyim, manzaraları ve doğayı daha iyi hissedebileyim.

Hiç yorum yok: